POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Po odeslání objednávky Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při objednávce, automatické potvrzení objednávky. Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, jestli jste nezadali při registraci špatný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím kontaktujte nás na náš email info@sidia.cz nebo na telefonu 730 154 122.
MOŽNOSTI PLATBY - zvolíte si "u pokladny":
- Na dobírku
- Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu na dobírku.
- Platíte při převzetí zboží.
- K zásilce bude přiložen, nebo zaslán ne váš e-mail odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
- Platbou předem bankovním převodem
- Po odeslání objednávky Vám na Vaši emailovou adresu přijdou podklady pro zaplacení platby předem.
- Při platbě převodem použijte číslo objednávky jako variabilní symbol.
- Po přijetí Vaší platby na náš účet, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu.
- K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
- Číslo účtu: 35-9360120277/0100
- Hotově - osobní odběr
- Vybrané zboží si můžete vyzvednout přímo u nás na adrese Sidia e-shop s.r.o., Navrátilova 91/1, 721 00 Ostrava - Svinov.
- Mailem nebo telefonicky Vám potvrdíme, že zboží je na skladě a připraveno na vyzvednutí.
- Platíte při převzetí zboží. Platba pouze v hotovosti, nelze platit platební kartou
- K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
DODÁNÍ ZBOŽÍ
Dopravné se liší podle hodnoty zboží. V případě, že hodnota objednaného zboží překročí hranici 2.000 Kč, dovezeme vám nábytek kamkoliv v České republice ZDARMA. Do 2.000 Kč je dopravné pouhých 290 Kč. Zboží doručujeme prostřednictvím přepravní společnosti. Za provedenou se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky na chodníku před vchodem domu na místě určení. Zboží je většinou dodáváno v demontu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.
DODACÍ LHŮTA:
Termín pro dodání zboží je 1-2 týdny u tvrdého nábytku, 1-8 týdnů u polstrovaného nábytku (sedačky, pohovky). Pokud jste si objednali více položek, budeme vám zboží expedovat najednou, až bude vše na našem skladu. Přesný den, kdy bude zboží doručeno na Vaši adresu Vám sdělíme na Váš email, popř. telefon, uvedený v objednávce ihned jak bude objednávka vyřízena. Přepravce bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase (mezi 8-16 hod.), který si s pracovníky přepravní společnosti domluvíte. Toto druhé doručení je zdarma. Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.
UPOZORNĚNÍ
www.nabytek-sidia.cz - eshop prodávající sortiment nábytku v ČR si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu.Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření.
DOPRAVA:
Doprava je zajištěna kurýrní službou nebo vlastními vozidly dodavatele. Dodavatel si vyhrazuje právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží. PŘEVZETÍ ZÁSILKY:
Ve smluveném termínu Vám bude doručena zásilka přepravní společností.
Při přebírání zásilky se prosím řiďte níže uvedenými zásadami:
Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Reklamace na zboží bude uznána pouze pokud bude vnější obal nepoškozen. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. Ještě jednou Vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce. Děkujeme za pochopení.
V případě, že je přepravní box viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol. Vyžádejte si telefonní kontakt na depo přepravce odkud k Vám vyšlou technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky. O celé situaci nás informujte na info@sidia.cz nebo telefon 730 154 122.
V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).
Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení a tento počet balení zapište do přepravního listu, který podepisujete dopravci. Bude pak možné reklamovat eventuální nedodání nějakého dílu.
KONTAKT:
nabytek-sidia.cz
Sidia e-shop, s.r.o.
Navrátilova 91/1
721 00 Ostrava - Svinov
e-mail: info@sidia.cz
telefon:730 154 122
|